«شب رسایل مشروطیت ایران» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، هفتصد و هفتاد و یکمین شب از شب‌های مجله‌ی بخارا با همکاری خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی و انتشارات «نگارستان اندیشه» اختصاص دارد به «شب رسایل مشروطیت ایران». این نشست به مناسبت انتشار رساله‌های موافقان و مخالفان مشروطه و رونمایی از کتاب «رسایل مشروطیت» در ساعت پنج بعدازظهر یکشنبه ۱۵ آنلاین جو ۱۴۰۳ با سخنرانی محمد ترکمان، عباس منوچهر، محمدعلی اکبری، غلامحسین زرگری‌نژاد و علی دهباشی در تالار فردوسی خانه‌ اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، چهارراه ورشو برگزار می‌شود.

گفتنی است کتاب «رسایل مشروطیت» مشتمل بر مهم‌ترین رساله‌های موافقان و مخالفان نظام مشروطه و آیینه‌ای تمام‌نما از تصور دموکراسی، آزادی، قدرت سیاسی، نظام سیاسی و پارلمانی، فهم سیاسی کنشگران عصر مشروطه و خرد سیاسی عالمان موافق و مخالف مشروطیت است. این کتاب با مقدمه‌ای تفصیلی در باب تاریخ مشروطه، به همت دکتر غلامحسین زرگری‌نژاد استاد بازنشسته‌ی دانشگاه تهران تصحیح و از سوی انتشارات نگارستان اندیشه منتشر شده است.

«شب رسایل مشروطیت ایران» برگزار می‌شود

۲۵۹

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«شب رسایل مشروطیت ایران» برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«شب رسایل مشروطیت ایران» برگزار می‌شود"، کلیک کنید.