معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان «برگزیده» کشور شد

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان «برگزیده» کشور شد

آنلاین جو/گلستان معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی؛ با انجام ارزیابی دوره‌ای واحدهای برتر و برگزیده جهاددانشگاهی در این حوزه را معرفی کرد.

در پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور که با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه، دکتر محمدمحسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی و معاونان این حوزه در سراسر کشور، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در این شهر برگزار شد، از واحدهای برتر و برگزیده این نهاد تقدیر و دو سامانه جدید این حوزه رونمایی شد.

در این مراسم واحدهای زنجان، علوم پزشکی شهید بهشتی، خراسان رضوی،  رویان، قزوین و فارس به‌عنوان واحدهای برتر معرفی شدند.

همچنین در این گردهمایی استان‌های «گلستان» و قم نیز به‌عنوان واحدهای برگزیده در حوزه آموزش و کارآفرینی تقدیر شدند.
این ارزیابی ها بر محور توسعه دوره های آموزشی به ویژه دوره های کارآمد، نوین و اشتغالزا، افزایش درآمدهای اختصاصی، ایجاد اشتغال بدون اخذ وام و هزینه برای دولت، توسعه مراکز و … شکل گرفته است. 

گفتنی است معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان گلستان در دو سال اخیر دوره تحولی و توسعه‌ای خود را با محوریت اعتماد به جوانان آغاز کرده است.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان «برگزیده» کشور شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان «برگزیده» کشور شد"، کلیک کنید.