فرار تن‌هاخ از فاجعه با گل مگوایر/شکست عجیب رم مقابل رقیب سوئدی!

فرار تن‌هاخ از فاجعه با گل مگوایر/شکست عجیب رم مقابل رقیب سوئدی!

هفته دوم لیگ اروپا با برگزاری ۹ بازی دیگر ادامه یافت.

به گزارش آنلاین جو، در جذاب‌ترین بازی هفته، منچستریونایتد در براگائو میهمان پورتو بود و شروع خوبی داشت و با گل‌های راشفورد و هویلند خیلی زود با ۲ گل پیش افتاد اما شادی منچستری‌ها دوامی نداشت و پورتو با بریس اوموردین و تک گل په‌په بازگشت خود را کامل کرد. در دقایق پایانی برونو فرنادز باز هم اخراج شد و در حالی که بازی رو به پایان بود مگوایر گل تساوی‌بخش شیاطین سرخ را وارد دروازه پورتو کرد.

در ۲ بازی مهم دیگر نیز، اتلتیک بیلبائو با گل‌های ویلیامز و سانست آلکمار را شکست داد و رم در سوئد با یک گل مغلوب الفسبورگ شد.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

بشیکتاش ۱ – ۳ فرانکفورت
توئنته ۱ – ۱ فنرباغچه
پائوک ۰ – ۱ FCSB رومانی
رنجرز ۱ – ۴ لیون
یونیون سنت ژیلواز ۰ – ۰ بودو گیلمیت
ویکتوریا پلژن ۰ – ۰ لودوگورتس

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرار تن‌هاخ از فاجعه با گل مگوایر/شکست عجیب رم مقابل رقیب سوئدی!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرار تن‌هاخ از فاجعه با گل مگوایر/شکست عجیب رم مقابل رقیب سوئدی!"، کلیک کنید.