تفاهمنامه خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و «هانگژو» چین امضاء شد

تفاهمنامه خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و «هانگژو» چین امضاء شد

به گزارش آنلاین جو از اصفهان، روابط عمومی شهرداری اصفهان، مقدمات عقد خواهر خواندگی بین شهرهای اصفهان و هانگژو پس از تشکیل جلسات مشترک و به پیشنهاد طرف چینی مبنی بر آغاز همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی در قالب دیپلماسی شهری و انعقاد تفاهمنامه همکاری دوجانبه، مورد توافق اولیه قرار گرفته بود.

قاسم‌زاده شهردار اصفهان پس از رایزنی‌های صورت گرفته، متن اولیه تفاهمنامه خواهرخواندگی بین دو شهر را امضاء و آن را در اختیار هیات اعزامی مدیریت شهری اصفهان قرار داد تا آن را به طرف چینی تقدیم کند و به امضای «یائو گائویان» شهردار هانگژو برساند.

تیم اعزامی مدیریتی شهری اصفهان اخیرا به دعوت مقامات شهری چین و برای شرکت در اجلاس شهرداران جهانی و تقدیم تفاهمنامه خواهرخواندگی هانگژو و اصفهان به چین سفر کردند و متن این تفاهمنامه را در اختیار طرف چینی قرار دادند تا پس از امضای طرف مقابل، همکاری‌های دوجانبه به طور رسمی آغاز شود.

این تفاهمنامه به‌منظور افزایش ارتباطات و همکاری در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و توسعه اجتماعی بین شهرهای اصفهان و هانگژو از جمله در زمینه‌های حفاظت از میراث فرهنگی، گردشگری و آموزش و در راستای حفظ منافع دوجانبه منعقد شده است؛ این تفاهمنامه موجب توسعه ارتباطات بین‌المللی و شناخته‌تر شدن برند شهر اصفهان خواهد شد.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفاهمنامه خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و «هانگژو» چین امضاء شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفاهمنامه خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و «هانگژو» چین امضاء شد"، کلیک کنید.