جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟

جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟

حمل تیرآهن، ورق‌های فلزی و امثال آن بدون رعایت شرایط ایمنی تخلفی است که ۳۰۰ هزار تومان جریمه برای آن در نظرگرفته شده است.

به گزارش آنلاین جو، از ۲۳ تیرماه و بر اساس ابلاغ محمد مخبر، سرپرست وقت ریاست جمهوری، مبالغ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی که از سال ۹۶ تاکنون تغییر نکرده بود، افزایش پیدا کرد و از این تاریخ به بعد تخلفات رانندگی با نرخ‌های جدید جریمه می‌شود. اقدامی که هدف از آن کاهش تصادفات و خسارات جانی ناشی از آن و نیز افزایش نظم ترافیکی عنوان شده است.

یکی از موادی که می‌تواند ایمنی ترافیک را به مخاطره بیاندازد، حمل نا ایمن و غیرمتعارف بار است که برای آن چندین کد جریمه در نظر گرفته شده است. یکی از این کدهای جریمه مربوط به حمل تیرآهن و ورق‌های فلزی و نظایر آن است و در صورتی که مقررات ایمنی در خصوص حمل آن رعایت نشود، می‌تواند موجب وقع حوادث جبران ناپذیری شود.

بر همین اساس نیز تخلف «حمل تیرآهن،ورق‌های فلزی و امثال آن بدون رعایت شرایط ایمنی و مقررات مربوط» در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری – صنعتی، ۳۰۰ هزار تومان جریمه درپی دارد. مبلغ جریمه برای همین تخلف در سایر شهرها ۲۰۰ هزار تومان و در روستاها نیز  ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شود. 

برای مشاهده مبلغ جدید دیگر جرائم رانندگی (اینجا) کلیک کنید.

پایان خبر آنلاین جو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟"، کلیک کنید.