بازدید بازرس کل وزرش و جوانان سازمان بازرسی از وزرشگاه شهدای شهر قدس

بازدید بازرس کل وزرش و جوانان سازمان بازرسی از وزرشگاه شهدای شهر قدس

با توجه به برگزاری مسابقه امشب (دوشنبه ۲۶ شهریور) استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهدای شهر قدس، بازرس کل ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور طی بازدیدی دو ساعته وضعیت این ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش آنلاین جو به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا در این بازدید ضمن بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌ها و شرایط چمن، وضعیت جسمانی دو کارگری  که در حادثه شب گذشته بر اثر برق گرفتگی دچار سوختگی شده‌اند، جویا شد و تذکرات لازم را نسبت به افزایش سطح ایمنی ارائه کرد.

وی ضمن حضور در اتاق‌های مربوط به استقرار تیم داوری و نمایندگان A.F.C و خبرنگاران و تیم مهمان و تیم میزبان و محل VIP و همچنین مبادی ورودی تماشاگران، وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد.

لقمان کیاپاشا با انتقاد از اینکه علیرغم اطلاع وزارت ورزش، فدراسیون و باشگاه‌ها از زمان برگزاری مسابقات، برخی وزرشگاه‌ها هنوز و گاهی تا روز بازی مشغول برطرف کردن مشکلات مربوطه جهت آماده سازی هستند، از وزیر ورزش و متولیان خواست به موضوع ورود کرده و در رفع مشکلات باقی مانده تسریع کنند.

در جریان بازدید که با حضور شهردار و نماینده اداره برق و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به عمل آمده، اعلام شد که مشکلات مربوطه از جمله برق ورزشگاه مرتفع و آماده برگزاری مسابقه امشب است.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید بازرس کل وزرش و جوانان سازمان بازرسی از وزرشگاه شهدای شهر قدس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید بازرس کل وزرش و جوانان سازمان بازرسی از وزرشگاه شهدای شهر قدس"، کلیک کنید.