عکس| رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو؛  کریستیانو رونالدو با رسیدن به رکورد 900 گل زده در دوران ورزشی خود، در عربستان مورد تمجید قرار گرفت. 

در چارچوب لیگ فوتبال عربستان، النصر عربستان به مصاف الاهلی عربستان رفته است. پیش از آغاز دیداری که در آن ایوان تونی هم برای اولین بار به میدان رفته، النصر عربستان و هوادارانش با یک پیراهن و بنر ویژه به استقبال کریستیانو رونالدو رفتند. پیراهن باشگاه عربستانی با شماره 900 و اسم «GOAT» به اسطوره پرتغالی فوتبال تقدیم شد. هواداران حاضر در ورزشگاه نیز با بنر «تنها قهرمانان به افتخار می‌رسند» در مراسم قدردانی از رونالدو شرکت کردند.

عکس| رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

بنر هواداران النصر عربستان برای کریستیانو رونالدو

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال"، کلیک کنید.