حزباوی: در خدمت تیم ملی هستم

حزباوی: در خدمت تیم ملی هستم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آمادگی حضور در بازی‌های پیش رو را دارد و آماده تصمیم سرمربی تیم ملی است.

به گزارش آنلاین جو، محمدامین حزباوی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران، درباره شرایط برگزاری اردوی آماده‌سازی در اصفهان و بازی با قرقیزستان عنوان کرد: اردوی خیلی خوبی داریم و شرایط در اینجا خیلی خوب بود. جا دارد یک تشکری از مسئولان اصفهان داشته باشم که شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم کردند.

او درباره شرایط آمادگی خود عنوان کرد: در سپاهان شرایط خیلی خوبی داشتم و در خدمت تیم ملی هستم. هر تصمیمی که گرفته شود برای آن آماده هستم.

مدافع تیم ملی درباره احتمال استفاده از بازیکنان جوان مقابل قرقیزستان گفت: بله صد درصد همینطور است، در بازی قبلی مقابل هنگ کنگ و ترکمنستان که بازی کردم، حتما برای این بازی و بازی بعدی امکان حضور جوانان وجود دارد. دور نهایی است و همه بازی‌ها سخت است. امیدواریم با تمام تمرکز برای کسب سه امتیاز برویم. از حریف شناخت داریم و تیم خوبی هستند، فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حزباوی: در خدمت تیم ملی هستم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حزباوی: در خدمت تیم ملی هستم"، کلیک کنید.