نام‌نویسی آزمون EPT مرداد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

نام‌نویسی آزمون EPT مرداد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

نام‌نویسی آزمون EPT مرداد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، نام‌نویسی آزمون EPT مرداد ۱۴۰۳ از امروز سه شنبه ۹ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت. 

این آزمون روز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج و ساری و جمعاً ۱۱ حوزه برگزار خواهد شد.

تمام دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نام‌نویسی آزمون EPT مرداد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نام‌نویسی آزمون EPT مرداد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد"، کلیک کنید.