عدم رعایت نرخ افزایش اجاره بهای سالانه توسط موجر تخلف تعزیراتی است

عدم رعایت نرخ افزایش اجاره بهای سالانه توسط موجر تخلف تعزیراتی است

رییس سازمان تعزیرات گفت: اگر صاحب‌خانه بیش از نرخ مجاز اجاره بها را افزایش بدهد هم پول اضافه گرفته شده را باید پس بدهد و هم تا سه برابر جریمه می‌شود.

به گزارش آنلاین جو، احمد اصانلو در این باره گفت: عدم رعایت نرخ افزایش اجاره بهای سالانه توسط موجر و همچنین مشاوران املاکی که این قرارداد را تنظیم می کنند، تخلف تعزیراتی محسوب می شود.

وی گفت: جریمه براساس مقررات قانونی است و هم علاوه بر آن مبلغ اضافی که دریافت شده، استرداد می شود و هم سه برابر آن چیزی که دریافت شده، بعنوان جریمه از موجر یا مالک دریافت می شود.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عدم رعایت نرخ افزایش اجاره بهای سالانه توسط موجر تخلف تعزیراتی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عدم رعایت نرخ افزایش اجاره بهای سالانه توسط موجر تخلف تعزیراتی است"، کلیک کنید.