گزینه تیم ملی بسکتبال ایران روی نیمکت کاله؟

گزینه تیم ملی بسکتبال ایران روی نیمکت کاله؟

باشگاه کاله مازندران با مهران حاتمی برای فصل آینده لیگ برتر بسکتبال به توافق رسید.

به گزارش آنلاین جو، پس از نتایج ضعیف تیم بسکتبال کاله در فصل گذشته لیگ برتر ایران، اکنون شنیده می‌شود که باشگاه کاله با مهران حاتمی به توافق نهایی رسیده و به زودی قرار رسمی خود با این مربی را امضا می‌کند.

مهران حاتمی فصل گذشته هدایت تیم بسکتبال ذوب‌آهن را برعهده داشت و پس از اتمام لیگ نیز به عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر فدراسیون، برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی معرفی شد. البته حاتمی پیشنهاد فدراسیون بسکتبال برای سرمربیگری در تیم ملی را رد کرد.

کاله فصل گذشته را با سرمربیگری علی آرزومندی آغاز کرد، اما در اواسط لیگ آرزومندی برکنار شد و رضا نوری به عنوان سرمربی کاله تا پایان لیگ روی نیمکت شمالی‌ها نشست.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزینه تیم ملی بسکتبال ایران روی نیمکت کاله؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزینه تیم ملی بسکتبال ایران روی نیمکت کاله؟"، کلیک کنید.