لحظات نفس‌گیر گرفتار شدن ۳ کوهنورد تهرانی در لبه پرتگاه

لحظات نفس‌گیر گرفتار شدن ۳ کوهنورد تهرانی در لبه پرتگاه

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، جمعیت هلال احمر اعلام کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات و هماهنگی هلال‌احمر لرستان، گرفتار شدن ۳ کوهنورد تهرانی در قله فنی کول جنون در شهرستان ازنا در اشترانکوه گزارش شد.

بر اساس اطلاعات اولیه مشخص شد که کوهنوردان یک آقا و دو خانم هستند که در تیغه بالایی کول جنون و محیطی فنی گیر افتادند که راه پیشروی یا برگشت ندارند.

بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال‌احمر لرستان به منطقه حادثه اعزام شدند و پس از طی مسافت زیاد و شرایط جوی نامساعد گرم توانستند به این عزیزان دسترسی پیدا کرده و این کوهنوردان را به پایین کوه انتقال دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لحظات نفس‌گیر گرفتار شدن ۳ کوهنورد تهرانی در لبه پرتگاه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لحظات نفس‌گیر گرفتار شدن ۳ کوهنورد تهرانی در لبه پرتگاه"، کلیک کنید.