ضرب الاجل ۳ماهه دادستان فارسان به صاحبان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی

ضرب الاجل ۳ماهه دادستان فارسان به صاحبان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری آنلاین جو استان چهارمحال وبختیاری ؛ مهدی درویش زاده دادستان عمومی وانقلاب مرکز شهرستان طی بازدیدی که به همراه دادیار دادسرای عمومی ،رییس پلیس راه استان و رییس پلیس راهور شهرستان فارسان و رییس پلیس پیشگیری شهرستان فارسان از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت داشتندگفت:بنا به دستور رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر بررسی وضعیت پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و دولت در شهرستان و همچنین حفظ حقوق مردم ، این موضوع به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

مهدی درویش زاده افزود:بر اساس ماده ۲۱ دستورالعمل ساماندهی فرایند توقیف ،انتقال ، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه چنانچه ظرف سه ماه از تاریخ انتشار آخرین آگهی نسبت به ترخیص وسایل نقلیه اقدام نگردد وسیله نقلیه در حکم ( رها شده) تلقی و حسب مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.لذا از کلیه شهروندان محترم شهرستان فارسان درخواست می شود نسبت به پیگیری جهت ترخیص خودروهای توقیفی خود بر اساس مقررات اقدام نماید.

وی گفت:در بازدیدهای اخیر مشخص شد برخی از خودروها مربوط به سال‌های گذشته است که این امر هیچ توجیهی ندارد و به همین علت دستور بررسی پرونده این خودروها خودروها صادر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرب الاجل ۳ماهه دادستان فارسان به صاحبان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرب الاجل ۳ماهه دادستان فارسان به صاحبان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی"، کلیک کنید.