دویست و پنجاه نانوایی در همدان نان کامل می پزند

دویست و پنجاه نانوایی در همدان نان کامل می پزند

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، در جلسه شورای آرد و نان استان با اعلام این خبر افزود: نان اگر سبوس کافی نداشته باشد باعث بیماری های بسیاری از جمله بیماری های قلبی و عروقی و دیابت می شود.

وی افزود: افزایش 20 درصدی سهمیه آرد نانوایی های سنتی تشویق مناسبی ست که در دستورکار قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نان غذای اصلی مردم است و باید روی کیفیت، بهداشت، سلامت و وزن آن مراقبت های لازم انجام شود، گفت: دستگاه های نظارتی باید بر کیفیت، زمان پخت و بهداشت واحدهای نانوایی نظارت بیشتری داشته باشند.

استاندار همدان با تاکید براینکه سهمیه آرد تخصیص یافته به هر نانوایی باید در همان نانوایی پخت شود، خاطرنشان کرد: سیستم نظارت بر حمل آرد از کارخانه تا نانوایی، باید با نصب دستگاه و فرآیند مشخص برقرار شود تا از هدررفت آن جلوگیری شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دویست و پنجاه نانوایی در همدان نان کامل می پزند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دویست و پنجاه نانوایی در همدان نان کامل می پزند"، کلیک کنید.