توقف اینترمیامی در شب عجیب سوارس و آلبا

توقف اینترمیامی در شب عجیب سوارس و آلبا

اینترمیامی برای دومین هفته پیاپی در لیگ آمریکا از کسب پیروزی بازماند.

به گزارش آنلاین جو، اینتر میامی در هفته هجدهم رقابت های لیگ آمریکا میزبان سنت لویس بود که این بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا مسی و هم تیمی هایش برای دومین هفته پیاپی از کسب پیروزی بازبمانند.

گل های اینتر میامی را در این بازی لیونل مسی، لوییس سوارس و یوردی آلبا به ثمر رساندند.

آلبا بهترین بازیکن اینترمیامی در این بازی بود. او دو پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند. لوییس سوارس هم شب عجیبی را تجربه کرد. او ابتدا برای تیمش گلزنی کرد اما در ادامه دروازه خودی را به اشتباه باز کرد.

اینترمیامی چند روز قبل هم در هفته هفدهم لیگ آمریکا برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود با این حال این تیم با دو امتیاز بیشتر و البته دو بازی بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف اینترمیامی در شب عجیب سوارس و آلبا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف اینترمیامی در شب عجیب سوارس و آلبا"، کلیک کنید.