کمیته ملی المپیک شهادت رییس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت

کمیته ملی المپیک شهادت رییس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک طی پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی،رییس جمهور،دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان که در حین خدمت گزاری به ملت بزرگ ایران دچار سانحه سقوط بالگرد شدند را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

انّا لله و انّا الیه راجعون
حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رییس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تاثر شدید ملت بزرگ ایران بخصوص جامعه ورزش کشور شد.
ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)،مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران همنشینی این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند متعال خواستار بوده و بدون تردید وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم و مسیولین،باعث عبور از این روزها خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمیته ملی المپیک شهادت رییس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمیته ملی المپیک شهادت رییس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت"، کلیک کنید.