هشدار مسکو درباره نقشه جبهه النصره برای حمله به پایگاه های نظامی روسی و سوری

هشدار مسکو درباره نقشه جبهه النصره برای حمله به پایگاه های نظامی روسی و سوری

مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد تروریست های جبهه النصره قصد حمله پهپادی به پایگاه های ارتش روسیه و سوریه را دارند.

به گزارش آنلاین جو، معاون رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه(حمیمیم) اعلام کرد: براساس اطلاعاتی که دریافت کرده ایم تروریست های جبهه النصره در منطقه کنصفره و الباره در ادلب برای انجام حملات پهپادی علیه پایگاه های نظامیان روسی و سوریه آماده می شوند.

طبق گزارش روسیا الیوم، وی گفت: نیروهای روسیه و فرماندهی ارتش سوریه اقدامات پیشدستانه ای را برای ممانعت از حملات تروریست ها اتخاذ کرده اند.

نیروی هوایی روسیه پنجشنبه سه پایگاه تروریست هایی را که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی استان های حمص و دیرالزور ساکن شده اند، منهدم کردند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مسکو درباره نقشه جبهه النصره برای حمله به پایگاه های نظامی روسی و سوری" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مسکو درباره نقشه جبهه النصره برای حمله به پایگاه های نظامی روسی و سوری"، کلیک کنید.