مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب شد

آنلاین جو/ایلام با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای «علی هلشی» به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب شد.

به گزارش آنلاین جو و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی علی هلشی را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب کرد. 

در این متن آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام” منصوب می شوید، امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت های فرهنگی آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و آن اداره کل به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید».

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام منصوب شد"، کلیک کنید.