2 محکومیت جدید باشگاه استقلال پس از صدرنشینی

2 محکومیت جدید باشگاه استقلال پس از صدرنشینی

آفتاب نیوز :

در پرونده شکایت امیرحسین شکوری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت عقیل شویعی کعبی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 21 میلیارد و 920 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 836 میلیون و 248 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 5 میلیارد و 80 میلیون قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت نظام سلطان آرانی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

منبع: فدراسیون فوتبال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "2 محکومیت جدید باشگاه استقلال پس از صدرنشینی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "2 محکومیت جدید باشگاه استقلال پس از صدرنشینی"، کلیک کنید.