اخذ سهمیه استخدام 5776 معلم در شهرستان های استان تهران

اخذ سهمیه استخدام 5776 معلم در شهرستان های استان تهران

مسعود بهرامی در گفتگو با خبرنگار آنلاین جو اظهار کرد: طی یک سال گذشته تلاش مناسبی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برای تکریم و پاسداشت مقام معلم انجام شده است.

وی افزود: در تابستان پیش رو نیز دو برنامه اساسی برای توانمندسازی معلمان به عنوان سرمایه انسانی و نیز پیگیری مطالبات فرهنگیان و خانواده های آنها اجرایی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در سال 1402 بیش از پنج هزار سهمیه استخدامی در شهرستان های تهران در راستای بهتر شدن شرایط مدارس داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال 1403 نیز پنج هزار و 776 سهمیه استخدامی از سازمان های مربوطه اخذ شده است، گفت: در اواخر اردیبهشت آزمون مقطع متوسطه را داشتیم، قبل از عید نیز آزمون ابتدایی برگزار شد و در حال ارزیابی تکمیلی افراد هستیم تا بتوانیم برای اول آنلاین جو این افراد را به چرخه آموزش و پرورش اضافه کنیم .

بهرامی ادامه داد: در مورد سرانه های آموزشی نیز با پیگیری هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین محترم انجام دادند و حمایت های دولت طی سال 1401 و 1402 تعداد 153 فضای آموزشی به شهرستان های استان تهران اضافه شد.

وی گفت: اکنون بیش از 100 پروژه عمرانی در سطح استان در حال اجرا است و به مرور به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ سهمیه استخدام 5776 معلم در شهرستان های استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ سهمیه استخدام 5776 معلم در شهرستان های استان تهران"، کلیک کنید.