متهم به 200 فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

متهم به 200 فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها، گشت های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر 2 ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از 10 دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و 2 همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از 24 ساعت توسط 36 مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 200 فقره موبایل قاپی با همدستی 2 نفر از دوستانش و فروش آن ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم 21 ساله سال گذشته پس از تحمل 2 سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متهم به 200 فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متهم به 200 فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد"، کلیک کنید.