بازدید گردشگران از بناهای تاریخی اصفهان رکورد نوروز را شکست

بازدید گردشگران از بناهای تاریخی اصفهان رکورد نوروز را شکست

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، حمید رضا محققیان اظهار داشت: در دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر تا این لحظه 60654 نفر گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان بازدید گردشگران در فروردین امسال مربوط به سومین روز از فروردین بود که بازدید 57 هزار نفر گردشگر در یک روز به ثبت رسید، با این وصف از صبح امروز تا عصرگاهان، رکورد بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان در سراسر فروردین ماه شکسته شد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خاطر نشان کرد: بازدید گردشگران از جاذبه های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار گردشگران عید فطر تا فردا همچنان افزایش خواهد یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید گردشگران از بناهای تاریخی اصفهان رکورد نوروز را شکست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید گردشگران از بناهای تاریخی اصفهان رکورد نوروز را شکست"، کلیک کنید.