سدهای خوزستان برای ذخیره سازی آب آماده هستند

سدهای خوزستان برای ذخیره سازی آب آماده هستند

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، محمد خانچی عصر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای به فعالیت سامانه بارشی در خوزستان اشاره و تاکید کرد: خروجی سدهای خوزستان در بارندگی های پیش رو مشکلی وجود ندارد، همچنین ظرفیت های سدهای خوزستان بسیار مناسب و خوب است و آماده ذخیره سازی هستند.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در تلاش هستیم که میزان آبگرفتگی ها در شهرهای خوزستان به حداقل برسد و همه دستگاه های اجرایی برای کمک به دستگاه های امدادی و خدماتی پای کار آمده اند.

خانچی گفت: همچنین یکی از شرکت های بزرگ صنعتی استان به عنوان معین هر شهر انتخاب تا با محوریت فرماندار به عنوان رییس شورای مدیریت بحران شهرستان در جهت رفع مشکلات احتمالی اقدام و کمک کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سدهای خوزستان برای ذخیره سازی آب آماده هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سدهای خوزستان برای ذخیره سازی آب آماده هستند"، کلیک کنید.