آمادگی 619 اتاق مدارس کردستان برای اسکان نوروزی فرهنگی

آمادگی 619 اتاق مدارس کردستان برای اسکان نوروزی فرهنگی

منوچهر مخدومی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین جو اظهار کرد: 619 اتاق در قالب 79 مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز امسال مهیا شده است.

وی افزود: از این تعداد 134 اتاق در سطح ویژه، 368 اتاق در سطح الف و 117 اتاق در سطح ب برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: در سطح استان 11 مرکز رفاهی نیز وحود دارد که با دارا بودن 503 تخت، آن ها نیز آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

وی در ادامه به قابلیت رزرو اینترنتی اتاق ها اشاره و تصریح کرد: امسال اغلب اتاق ها قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان ارجمند از 20 اسفندماه نسبت به رزرو از طریق آدرس eskan.medu.ir اقدام نموده اند.

گفتنی است؛ اسکان نوروزی فرهنگیان به صورت حضوری نیز از 28 اسفند شروع خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی 619 اتاق مدارس کردستان برای اسکان نوروزی فرهنگی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی 619 اتاق مدارس کردستان برای اسکان نوروزی فرهنگی"، کلیک کنید.