زارع پور: 5 گیگابایت اینترنت رایگان برای عید نوروز به مردم اختصاص می یابد+ جزییات

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

زارع پور: 5 گیگابایت اینترنت رایگان برای عید نوروز به مردم اختصاص می یابد+ جزییات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته اینترنت 5 گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم اختصاص پیدا می کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو؛ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران پوشش فیبر نوری از 2.5 میلیون به 7 میلیون خانوار رسیده است.

وی در خصوص بسته های اینترنتی در سال نو اظهار داشت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که حجم آن 5 گیگ معادل 12 گیگ ترافیک داخل است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می توانند این بسته را دریافت کنند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زارع پور: 5 گیگابایت اینترنت رایگان برای عید نوروز به مردم اختصاص می یابد+ جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زارع پور: 5 گیگابایت اینترنت رایگان برای عید نوروز به مردم اختصاص می یابد+ جزییات"، کلیک کنید.