به جای کنعانی زادگان باید تماشاگران را جریمه کنند!

به جای کنعانی زادگان باید تماشاگران را جریمه کنند!

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو؛ پس از بوجود آمدن تنش و درگیری میان حسین کنعانی زادگان، مدافع سرخپوشان تهران، با هوادارن تیم آلومینیوم اراک پس از بازی این دو تیم، حالا حکم کمیته انضباطی علیه کنعانی زادگان هم جنجال های تازه ای به راه انداخته.حکمی که زیاد به مذاق خیلی از هواداران در فضای مجازی خوش نیامده است.

بسیاری از کاربران در کامنت های خودشان برای آنلاین جو این رای را به سخره گرفته اند و از این نوشته اند که شانس آوردیم کمیته انضباطی به خاطر کنعانی زادگان،تماشاگران را محروم نکرده است!

کاربر دیگری نوشته است که این جریمه خیلی هم دور از انتظار نیست، زیرا باشگاه پرسپولیس به عنوان یک تیم حکومتی است و همیشه از دست جریمه ها و حکم های کمیته انضباطی مصون بوده و خیالش راحت است!

برای خواندن کامننت های کاربران اینجا را کلیک کنید.

258258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به جای کنعانی زادگان باید تماشاگران را جریمه کنند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به جای کنعانی زادگان باید تماشاگران را جریمه کنند!"، کلیک کنید.