واکنش وزارت امور خارجه به برخی از ادعاها در محتوای رایزنی تلفنی وزیران امورخارجه ایران و سوید

واکنش وزارت امور خارجه به برخی از ادعاها در محتوای رایزنی تلفنی وزیران امورخارجه ایران و سوید

به گزارش آنلاین جو، یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال آنلاین جو پیرامون مطالب منتشر شده در برخی رسانه های فارسی زبان معاند درخصوص محتوای گفت وگوی اخیر توبیاس بیلستروم، وزیر امور خارجه سوید با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن رد اتهامات بی اساس وارده علیه کشورمان اظهار کرد: در گفت وگوی وزیران امور خارجه دو کشور، درباره برخی مسایل دوجانبه، حوزه های مورد علاقه و موضوعات کنسولی بحث و تبادل نظر شد.

این منبع تاکید کرد: آنچه که در خبرهای منتشر شده از سوی برخی رسانه های معاند آمده، مورد تایید نیست و به نظر می رسد اینگونه فضاسازی ها شیطنت رسانه ای در جهت منافع رژیم صهیونیستی و انحراف اذهان عمومی در قبال جنایات گسترده و وحشیانه این رژیم در قبال مردم مظلوم فلسطین است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش وزارت امور خارجه به برخی از ادعاها در محتوای رایزنی تلفنی وزیران امورخارجه ایران و سوید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش وزارت امور خارجه به برخی از ادعاها در محتوای رایزنی تلفنی وزیران امورخارجه ایران و سوید"، کلیک کنید.