تبریک 17 نفر دیگر از سران و روسای کشورها به رییسی

در ادامه ارسال پیام های تبریک دهه فجر صورت گرفت؛

تبریک 17 نفر دیگر از سران و روسای کشورها به رییسی

17 تن دیگر از سران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام هایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رییس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو؛ پادشاهان اسپانیا، تایلند و برونیی دارالسلام، روسای جمهور روسیه، نیکاراگویه، بوسنی و هرزگوین، لهستان، ترکیه، سریلانکا، جمهوری آذربایجان، فیلیپین، غنا، اروگویه، گینه کوناکری، مالاوی، رییس کنفدراسیون سوییس و نخست وزیر تایلند نیز در ادامه ارسال پیام های تبریک، با ارسال پیام هایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به سید ابراهیم رییسی تبریک گفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبریک 17 نفر دیگر از سران و روسای کشورها به رییسی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبریک 17 نفر دیگر از سران و روسای کشورها به رییسی"، کلیک کنید.