۲۴ تُن چای احتکاری در انبار یک واحد صنفی کشف شد

 ۲۴ تُن چای احتکاری در انبار یک واحد صنفی کشف شد

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، سردار حسین حسن پور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار چای داخل انبار یک واحد صنفی در روستای ازبرم شهرستان سیاهکل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی چای ایرانی احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " ۲۴ تُن چای احتکاری در انبار یک واحد صنفی کشف شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " ۲۴ تُن چای احتکاری در انبار یک واحد صنفی کشف شد"، کلیک کنید.