یاران همسنگر امر به معروف در مساجد مازندران شکل می گیرد

یاران همسنگر امر به معروف در مساجد مازندران شکل می گیرد

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، غلامرضا عبدی صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که فریضه امر به معروف و نهی از منکر فریضه کاملاً مقدس به شمار می رود و باید خرد جمعی با آن همراه شود، افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر در کشور حاکم باشد زیرا سبب سلامت نظام خواهد شد.

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر زیربنای دین اسلامی محسوب می شود، ادامه داد: قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر مسایلی را ایجاد کرده است و در ماده 23 مصوب شد بودجه ها از طریق دستگاه های اجرایی دریافت شود.

وی با اظهار اینکه وقتی رویکرد ستاد عوض شد ساختار نیز باید عوض شود، گفت: همچنین در قانون دستورالعمل جدیدی برای ستاد در نظر گرفته شده است و با این قانون وارد یک عرصه جدیدی شدیم و با این مکانیزم فعالیت خود را آغاز کردیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اظهار اینکه دوره کارهای جزیره ای در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به پایان رسیده است، ادامه داد: ستاد باید به صورت فراگیر و جامع در جایگاه خود قرار گیرد.

عبدی با عنوان این که انقلاب اسلامی کار خود را از مساجد شروع کرده است، یادآور شد: مساجد مرکز ثقل و تجمع مردم به شمار می روند و ما نیز باید کار را از مسجد شروع کنیم.

وی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد الزامی خواند و ادامه داد: در کنار این شورا، یاران همسنگر برای ایجاد تعامل با مجموعه های مرتبط شکل خواهد گرفت.

وی تشکیل هییت اندیشه ورز در محلات را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: بیش از 4500 مسجد در استان مازندران وجود دارد و باید در این مساجد شورای همیاران امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

توجه به شبکه سازی وو آموزشی

معصومه مومن زاده مدیر امور خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران نیز با بیان که ستاد امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اقنایی و فرهنگی دارد، گفت: شبکه سازی و تشکیلات آموزش و اجرای طرح های شامی از جمله محورها وطرح ها به شمار می رود.

وی نظارت بر دستگاه های حاکمیتی اداری و دولتی را مسیله دیگری بیان کرد و گفت: شناسایی تشکل های فعال در حوزه مطالبه گری عفاف حجاب و ارایه محتوا و آموزش از دیگر برنامه ها است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یاران همسنگر امر به معروف در مساجد مازندران شکل می گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یاران همسنگر امر به معروف در مساجد مازندران شکل می گیرد"، کلیک کنید.