یارانه بگیران بخوانند/ زمان برداشت یارانه ها اعلام شد

یارانه بگیران بخوانند/ زمان برداشت یارانه ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، یارانه مرحله 159 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت 24 دوشنبه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک های چهارم تا نهم هستند، مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

گفتنی است؛ مستمری مددجویان سازمان بهزیستی مربوط به اردیبهشت ماه 1403 به حساب ذینفعان نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) واریز شد و از ساعت 24 روز سه شنبه (25 اردیبهشت ماه) قابل برداشت بود.

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یارانه بگیران بخوانند/ زمان برداشت یارانه ها اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یارانه بگیران بخوانند/ زمان برداشت یارانه ها اعلام شد"، کلیک کنید.