گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان

نادیا زکالوند: پلیس «آپر وست ساید» -یکی از محلات منهتن نیویورک – مجبور شد مار بوآی یک ونیم متری را که وارد آپارتمانی شده بود بگیرد و آن را به اداره پلیس منتقل کند تا صاحب این مار سرگردان پیدا شود.

این مار ابتدا در حال خزیدن روی دیوار و نمای بیرون این آپارتمان واقع در خیابانی در آپر وست ساید منهتن بود و سپس خود را به زیرزمین آپارتمان رساند. در آنجا ساکنان آپارتمان این مار یک ونیم متری را دیدند که درون سینک دستشویی موجود در زیرزمین رفت و در آنجا مدتی چنبره زد. سپس مار بوآ از سینک بیرون آمد و به سمت در پشتی رفت و وارد حیاط شد.

گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان

ساکنان آپارتمان که از وجود این مار حسابی ترسیده بودند با پلیس تماس گرفتند و کمک خواستند.

پلیس این خزنده را با کمک مارگیر حرفه ای گیر انداخت و به مرکز نگهداری از حیوانات منتقل کرد. ساکنان آپارتمان ابتدا تصور کردند این مار، پایتون است اما پلیس پس از دیدن آن متوجه شد این مار، بوآست و یک ونیم متر هم طول دارد.

گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان

نگهداشتن هر نوع مار، به ویژه بوآ، در مناطق شهری نیویورک قدغن است و پلیس به دنبال صاحب این مار است که البته هنوز موفق به شناسایی او نشده است.

منبع:

upi

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گیر انداختن مار بوآ در آپارتمان"، کلیک کنید.