گزارشگر سازمان ملل: صحبت نکردن از نسل‌کشی اسرائیل در غزه به معنی توقف آن نیست

گزارشگر سازمان ملل: صحبت نکردن از نسل‌کشی اسرائیل در غزه به معنی توقف آن نیست

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین تاکید کرد بی‌اعتنایی رسانه‌های غربی به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به این معنی نیست که نسل‌کشی و سرکوب متوقف شده است.

به گزارش آنلاین جو، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ای انسانیت بیدار شو!

وی تاکید کرد صحبت نکردن از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی به معنای توقف آن نیست بلکه تایید می‌کند که این جنایات عادی شده‌اند.

در نتیجه حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ۳۸ هزار و ۱۵۳ تن شهید، ۸۷ هزار و ۸۲۸ تن زخمی و حدود ۱‌.۹ میلیون تن هم آواره شده‌اند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارشگر سازمان ملل: صحبت نکردن از نسل‌کشی اسرائیل در غزه به معنی توقف آن نیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارشگر سازمان ملل: صحبت نکردن از نسل‌کشی اسرائیل در غزه به معنی توقف آن نیست"، کلیک کنید.