گردشگران از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های کلات پرهیز کنند

گردشگران از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های کلات پرهیز کنند

آنلاین جو/خراسان رضوی رئیس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلات از مسافران و گردشگران خواست از هرگونه تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در مناطق ییلاقی و گردشگری این شهرستان پرهیز کنند.

علی صلاحی در گفت و گو با آنلاین جو از صدور هشدار سطح نارنجی برای این شهرستان خبر داد و افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تا اطلاع ثانوی در آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه تا پایان روز یکشنبه، در شهرستان نیز شاهد رعد و برق همراه با بارش‌های رگباری و وزش باد شدید خواهیم بود.

فرماندار کلات با اعلام اینکه تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی (اعضای ستاد مدیریت بحران) در آماده‌باش کامل قرار دارند، به مسافران و گردشگران توصیه کرد از هرگونه تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در مناطق ییلاقی و گردشگری و نیز کوه‌پیمایی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه اقتصاد و ارتزاق مردم شهرستان اغلب در حوزه‌های کشاورزی، باغداری و دامداری است لذا مدیریت جهاد کشاورزی توصیه و تمهیدات لازم را به کشاورزان، باغداران و دامداران برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به این قشر از جامعه داشته باشد.

شهرستان کوهستانی و مرزی کلات در شمال استان خراسان رضوی و در ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارد.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردشگران از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های کلات پرهیز کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردشگران از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های کلات پرهیز کنند"، کلیک کنید.