کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون در سمنان

کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون در سمنان

آنلاین جو/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی امروز (۱۹ شهریورماه) در گفت و گو با خبرنگاران از برخورد با هر گونه کالای قاچاق در این استان خبر داد و اظهار کرد: برخورد با پدیده شوم قاچاق به ویژه قاچاق سوخت یکی از اولویت های اصلی پلیس امنیت اقتصادی در استان است.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در این زمینه افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته بر روی باندهای فعال در زمینه حمل، انتقال، تهیه و توزیع سوخت مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری سوخت قاچاق را از طریق استان های شمالی کشور وارد سمنان کند.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی جاده های استان را مورد رصد قرار می دهند افزود: سرانجام این کامیون حامل سوخت قاچاق توسط پلیس در پلیس راه سرخه شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره  به اینکه این محموله افزون بر۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاقبوده اضافه کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون در سمنان"، کلیک کنید.