کسب رتبه 4 نشریه تخصصی دانشگاه آزاد رشت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

بر اساس ارزیابی سامانه نشریات علمی وزارت علوم:

کسب رتبه 4 نشریه تخصصی دانشگاه آزاد رشت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از کسب موفقیت اخذ رتبه 4 نشریه تخصصی این واحد دانشگاهی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

علیرضا صیداوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو از کسب موفقیت اخذ رتبه چهار نشریه تخصصی این واحد دانشگاهی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و اظهار کرد: نتایج رتبه بندی نشریات سال 1402 از سوی سامانه ارزیابی نشریات علمی وزارت علوم اعلام شد که در این راستا واحد رشت با هفت عنوان نشریه تخصصی توانست نسبت به حفظ رتبه چهر عنوان از این نشریات اقدام کند.

وی افزود: تاکنون چهار عنوان از این نشریات موفق به کسب رتبه علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده اند که این موفقیت مرهون تلاش عوامل اجرایی و کارشناس حوزه نشریات در حفظ و ارتقاء علمی نشریات دانشگاه است.

نتایج ارزیابی نشریات این واحد به شرح جدول زیر است.

کسب رتبه 4 نشریه تخصصی دانشگاه آزاد رشت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه 4 نشریه تخصصی دانشگاه آزاد رشت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه 4 نشریه تخصصی دانشگاه آزاد رشت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"، کلیک کنید.