کار خیر عامل جاودانگی انسان است

کار خیر عامل جاودانگی انسان است

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در مراسم انعقاد این تفاهم نامه و همچنین افطاری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان در سنندج اظهار کرد: انسان ها در طول تاریخ به دنبال جاودانگی بودند و معتقدم عنصر کار خیر برای انسان جاودانگی به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز حدود یک هزار کودک بی سرپرست به نیت خیر چندین سال پیش بانویی که سال هاست از این دنیا رفته اند، صاحب حامی و سرپرست می شوند، گفت: این مهم عنصر جاودانگی این بانوی خیر، محسوب می شود.

استاندار کردستان یادآور شد: خیرین همواره بدنبال انجام کار خیر و کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت جامعه هستند و ما هم به عنوان مسوول به مجموعه موقوفه معتمدوزیری کمک می کنیم که بیشتر خدمت کنند.

ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در ماه رمضان در راستای ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری چند کار را مورد توجه قرار داد که دیدار با خانواده تحت پوشش در قالب طرح مفتاح الجنه، طرح اطعام و افطاری نیازمندان و حامی یابی برای ایتام از جمله این اقدامات است.

رضا طوسی خاطر نشان کرد: این اقدامات موجب استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان است.

وی یادآور شد: در این مراسم یک هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با امضای تفاهم نامه ای میان این نهاد و تولیت موقوفه ماهرخسارخانم معتمدوزیری صاحب حامی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اضافه کرد: این اقدام، زمینه ای برای ورود هرچه بیشتر خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین و تقبل سرپرستی آنان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کار خیر عامل جاودانگی انسان است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کار خیر عامل جاودانگی انسان است"، کلیک کنید.