پیاده‌روهای شهرکرد بهسازی می‌شوند

پیاده‌روهای شهرکرد بهسازی می‌شوند

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، محمدحسین واحدیان در بازدید از پیاده‌روسازی خیابان کاشانی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان کاشانی در سال گذشته به مساحت ۴ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان اجرا و در حال تکمیل است، همزمان عملیات تکمیل پیاده‌رو خیابان کاشانی در ضلع جنوبی با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز و مدت قرارداد پیمانکار ۵ ماه می‌باشد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روها یکی از فضاهای اصلی شهر برای تردد عابران پیاده محسوب می‌شود، افزود: پیاده‌روها به عنوان مسیرهای اصلی ترددی شهر باید به آن‌ها توجه ویژه‌تری شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: معابر سطح شهر بر اساس اولویت‌بندی پیاده‌روهایی که نیاز به اصلاح دارند، بهسازی می‌شوند که این اقدام شامل عملیاتی نظیر زیرسازی، اصلاح کفپوش و مناسب‌سازی مسیر می‌باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیاده‌روهای شهرکرد بهسازی می‌شوند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیاده‌روهای شهرکرد بهسازی می‌شوند"، کلیک کنید.