پرداخت 6000 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی بابت سهم دارویار

پرداخت 6000 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی بابت سهم دارویار

رییس سازمان غذا و دارو از پرداخت 6000 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی بابت سهم دارویار توسط سازمان هدفمندی یارانه ها خبر داد.

به گزارش آنلاین جو دکتر سید حیدر محمدی در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در مشهد با اشاره لزوم پرداخت بدهی های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی به شرکت های تامین کننده گفت: 21.8 هزار میلیارد تومان مطالبات ما از سازمان تامین اجتماعی در حوزه دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی و دارویار است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به دستور سرپرست ریاست جمهوری در مورد نقدینگی تصریح کرد: به زودی 20 هزار میلیارد تومان از بدهی های سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی بابت دارو، ملزومات مصرفی و سایر خدمات درمانی تسویه می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو وی تصریح کرد: 6000 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی بابت سهم دارویار به زودی با تخصیص صادر شده توسط سازمان برنامه و بودجه از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت خواهد شد.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت 6000 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی بابت سهم دارویار" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت 6000 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی بابت سهم دارویار"، کلیک کنید.