وضعیت پروازهای فردا در فرودگاه های تهران

وضعیت پروازهای فردا در فرودگاه های تهران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، پروازهای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) در روز دوشنبه (14 خرداد ماه) از ساعت 8 تا 13 متوقف خواهد شد.

به گزارش آنلاین جو، جعفر یازرلو اظهار کرد: تمامی پروازها داخل پایانه هوایی (TMA) تهران نیز تعلیق می شود.

وی افزود: همچنین در اطلاعیه ای دیگر پروازهای محلی، آموزشی، پهپادها و … در فضای تهران و فرودگاه های اقماری در ساعات مذکور تعطیل است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه مراتب از طریق اطلاعیه هوانوردی به آگاهی تمامی ذی نفعان و شرکت های هواپیمایی رسیده است به مسافران توصیه کرد براساس زمان درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال فرودگاه ها به منظور انجام تشریفات سفر حاضر شده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه 199 یا شماره تلفن 02161021 فرودگاه بین المللی مهرآباد و سامانه 096330 یا شماره تلفن 0215100118 فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس حاصل کنند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت پروازهای فردا در فرودگاه های تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت پروازهای فردا در فرودگاه های تهران"، کلیک کنید.