وزیر کشاورزی: شاخص های اقتصادی بخش کشاورزی رو به بهبود است

وزیر کشاورزی: شاخص های اقتصادی بخش کشاورزی رو به بهبود است

آفتاب نیوز :

امروز 18 خردادماه، نشست قرارگاه امنیت غذایی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی با حضور مسیولان ستاد، انجمن ها و تشکل های کشاورزی و مشارکت وبیناری سازمان جهاد کشاورزی استان ها برگزار شد.

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در ابتدا نشست با اشاره به وضعیت تولید کالا های اساسی، اظهار کرد: در تولید مرغ و تخم مرغ با تامین کافی و به موقع منابع پایه تولید، نهاده و تلاش مستمر تشکل ها و تولیدکنندگان از گلوگاه تامین بازار داخل عبور کرده ایم و حالا تقویت صادرات، دغدغه اصلی است. بر اساس گزارش خرداد سال جاری، جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: شاخص های اقتصادی بخش کشاورزی ایران رو به بهبود بوده و میزان ذخایر محصولات اساسی در وضعیت مطلوبی است. ذخایر نهاده تا پایان مهرماه و بیشتر تامین شده و تراز تجاری بخش کشاورزی 2 میلیارد دلار بهبود یافته است. در تولید مرغ و تخم مرغ با تامین کافی و به موقع منابع پایه تولید، نهاده و تلاش مستمر تشکل ها و تولیدکنندگان از گلوگاه تامین بازار داخل عبور کرده و حالا، تقویت صادرات، دغدغه اصلی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشاورزی: شاخص های اقتصادی بخش کشاورزی رو به بهبود است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشاورزی: شاخص های اقتصادی بخش کشاورزی رو به بهبود است"، کلیک کنید.