ورود ۵۲۵ هزار تن نهاده دامی به بندر امام خمینی

ورود ۵۲۵ هزار تن نهاده دامی به بندر امام خمینی

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، حمید بدوی یکشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سال جاری تا کنون تعداد هشت فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به وزن ۵۲۵ هزار تن متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور وارد بندر امام خمینی (ره) شد که از این میزان ۵ کشتی کنجاله سویا به وزن ۳۱۰ هزار تن و سه کشتی ذرت به وزن ۲۱۵ هزار تن پهلو دهی و تخلیه شده است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خوزستان افزود: در سال جاری تاکنون مجموع ۶۴۹ هزار تن نهاده‌های دامی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان‌های کشور حمل شده که از این میزان، مقدار ۲۵ هزار تن از طریق حمل ریلی و مقدار ۶۲۴ هزار تن از طریق حمل جاده‌ای به مقاصد استان‌های کشور بارگیری و حمل شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود ۵۲۵ هزار تن نهاده دامی به بندر امام خمینی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود ۵۲۵ هزار تن نهاده دامی به بندر امام خمینی"، کلیک کنید.