واکنش متفاوت مهرداد محمدی به محرومیت از دربی

مهرداد محمدی پس از آخرین مسابقه فصل لیگ برتر مقابل پیکان که با وجود پیروزی استقلال قهرمانی را برای آنها به دنبال نداشت، مصاحبه تندی نسبت به مدیران فدراسیون فوتبال و داوری‌ها انجام داد و اظهاراتی بر زبان آورد به سنگین‌ترین محرومیت و جریمه مالی را برای او به دنبال داشت.

واکنش متفاوت مهرداد محمدی به محرومیت از دربی

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی پس از آخرین مسابقه فصل لیگ برتر مقابل پیکان که با وجود پیروزی استقلال قهرمانی را برای آن‌ها به دنبال نداشت، مصاحبه تندی نسبت به مدیران فدراسیون فوتبال و داوری‌ها انجام داد و اظهاراتی بر زبان آورد به سنگین‌ترین محرومیت و جریمه مالی را برای او به دنبال داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز هفدهم خرداد ماه مهرداد محمدی را با ۶ جلسه محرومیت قطعی و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه مالی محکوم کرد که اعتراض باشگاه استقلال و این مهاجم را به دنبال داشت، اما تغییری در نتیجه رای حاصل نشد.

عصر امروز ستاره استقلال در مواجه با سوالات خبرنگاران در خصوص این محرومیت به هیچ عنوان حاضر به مصاحبه نشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش متفاوت مهرداد محمدی به محرومیت از دربی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش متفاوت مهرداد محمدی به محرومیت از دربی"، کلیک کنید.