همتی رای خود را به صندوق انداخت

همتی رای خود را به صندوق انداخت

رییس اسبق بانک مرکزی با حضور در حسینیه جماران آرای خود را به صندوق های رای انداخت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، عبدالناصر همتی چهره سیاسی اصلاح طلب که دو سال پیش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود، با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

رییس اسبق بانک مرکزی پس از انداختن آرای خود در صندوق های رای عنوان کرد: ما رای می دهیم چون دلمان نمی خواهد خالص سازی زیاد شود و می خواهیم مجلس به نظر عمومی مردم نزدیک تر شود. 

وی افزود: ما رای می دهیم جون می خواهیم در این کشور زندگی کنیم و کشور بر اساس نظر مردم اداره شود. 

همتی در پایان سخنانش اظهار کرد: قهر با صندوق رای را نمی پذیرم الان هم تاکید می کنم هر وقت حضور مردم در انتخابات خوب بوده است تحول آفرین بوده و دشمنان را مایوس کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همتی رای خود را به صندوق انداخت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همتی رای خود را به صندوق انداخت"، کلیک کنید.