هشدار قطر درباره اقدامات تحریک آمیز بن گویر

هشدار قطر درباره اقدامات تحریک آمیز بن گویر

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو به نقل از الجزیره، یورش ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشته است.

وزارت خارجه قطر در این راستا بیان کرد: ما به شدت یورش دو وزیر و اعضای کنست و صدها شهرک نشین به مسجدالاقصی را محکوم می کنیم.

در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: درباره تاثیر این اقدامات بر تلاشهای جاری برای دست یابی به توافق آتش بس هشدار می دهیم. یورش به مسجدالاقصی اقدامی تحریک آمیز و نقض قانون بین المللی است. تلاشهای متوالی برای وارد آوردن گزند به وضعیت دینی و تاریخی مسجدالاقصی به مثابه تعدی به میلیون ها مسلمان است.

وزارت خارجه قطر بیان کرد: ازجامعه جهانی می خواهیم که تحرک فوری برای توقف حملات به مسجدالاقصی به عمل آورد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار قطر درباره اقدامات تحریک آمیز بن گویر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار قطر درباره اقدامات تحریک آمیز بن گویر"، کلیک کنید.