هاشمی خطاب به وزنه برداران: آینده این رشته را با جوان‌گرایی که انجام شده روشن می بینم/ سعی کردیم تجهیزات به روز شوند+ فیلم

هاشمی خطاب به وزنه برداران: آینده این رشته را با جوان‌گرایی که انجام شده روشن می بینم سعی کردیم تجهیزات به روز شوند+ فیلم

وزیر ورزش امروز در اردوی تیم ملی وزنه برداری حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، بعد از ظهر امروز (شنبه)، کیومرث هاشمی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور پیدا کرد و با اعضای این تیم دیداری داشت.

در این دیدار نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و سجاد انوشیروانی رئیس این فدراسیون از آخرین شرایط المپین‌های این رشته یعنی مصطفی جوادی و علی داوودی و وضعیت اردوی تیم ملی صحبت‌های مختلفی به میان آوردند.

در ادامه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برای اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد پیگیری‌های لازم برای بهینه‌سازی تجهیزات وزنه‌برداری صورت گرفته است.

در پایان تمرین نوبت بعد از ظهر تیم ملی وزنه‌برداری آغاز شد و وزیر ورزش و جوانان به همراه دیگر مسئولان حاضر در اردوی تیم ملی، نظاره‌گر این جلسه تمرینی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاشمی خطاب به وزنه برداران: آینده این رشته را با جوان‌گرایی که انجام شده روشن می بینم/ سعی کردیم تجهیزات به روز شوند+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاشمی خطاب به وزنه برداران: آینده این رشته را با جوان‌گرایی که انجام شده روشن می بینم/ سعی کردیم تجهیزات به روز شوند+ فیلم"، کلیک کنید.