نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند

نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند

آنلاین جو/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را در زمره خالص ترین نیروهای انقلاب اسلامی دانست که بدون توقع به ماموریت های محوله می پردازند.

فرشید قاسمی امروز (29 فروردین ماه) همزمان با فرا رسیدن روز ارتش در دیدار با فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز، گفت: وظیفه ما در آموزش و پرورش این است که دستاورهای ارتش جمهوری اسلامی را به اطلاع دانش آموزان برسانیم، چون اعتقاد داریم این امر بر هویت بخشی آن ها اثرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتش همواره در خدمت مردم و در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و هر کجا نیاز بوده، خدمات خود را ارایه کرده است.

او عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح را بی نظیر قلمداد کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در این عملیات به فرمایش رهبری تنبیه مناسبی شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: ارتش جمهوی اسلامی افتخار دارد که خود را خادم مردم بداند.

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی با بیان اینکه تعاملات بسیار خوبی بین ارتش و مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار کرد: هرجا آموزش و پرورش صلاح بداند ارتش آماده کمک به این مجموعه است.

وی به عملیات «وعده صادق» اشاره و اضافه کرد: یکی از دستاوردهای داخلی این عملیات، افزایش غرور ملی و ایجاد همبستگی بیشتر بین جوانان ایرانی بود.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند"، کلیک کنید.