نصب بمب شدیدالانفجار برروی جنگنده سوخو/ عکس

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو و براساس گزارش پارتیزان، بمب های شدیدالانفجار ترکش شونده OFAB-250-270 دارای 268 کیلوگرم وزن هستند که در دوران شوروی طراحی شده اند و روسیه زرادخانه عظیمی از این بمب ها را دارد. این بمب های سقوط آزاد با نصب کیت UMPC به راحتی تبدیل به سلاحی دورایستا و دقیق می شوند.

اگر دقت کرده باشید، روس ها در استفاده از بمب هایی با پسای بالای خود نظیر همین بمب OFAB-250-270 یا بمب های سری M-54 فاب، اقدام به نصب بخشی کپسولی شکل برروی دماغه بمب می کنند تا پسای بمب و مقاومت آن در برابر مقاومت هوا کمتر شود و برد آن بیشتر شود.

نصب بمب شدیدالانفجار برروی جنگنده سوخو/ عکس

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نصب بمب شدیدالانفجار برروی جنگنده سوخو/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نصب بمب شدیدالانفجار برروی جنگنده سوخو/ عکس"، کلیک کنید.