نشست ” طراحی صحنه و لباس در تئاتر ایران و نسبت آن با وضعیت جهانی” برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نشست “طراحی صحنه و لباس در تئاتر ایران و نسبت آن با وضعیت جهانی” توسط تماشاخانه‌ی ایران‌شهر و با حضور رضا مهدی‌زاده، سهیل دانش‌ اشراقی و گلناز گلشن شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۹ در سالن استاد ناظرزاده‌ کرمانی این تماشاخانه برگزار می‌شود. 

گفتنی است پیش از این نیز رویداد “۱۷ دقیقه صحنه‌ی خالی”،  و نشست‌های “شبیه‌خوانی الگویی برای پرفورمنس‌های معاصر”، “نمایش‌های ایرانی و معاصر بودن”، “تجربه‌ی مواجهه‌ با نمایش‌ تاری” ، “دراماتورژی متن و مواجهه‌ با عناصر اجرا” و ” تئاتر  و آموزش؛ با محوریت تجربه‌ی‌ اجرا” در برنامه‌ی شنبه‌های تماشاخانه‌ی ایران‌شهر برگزار شده است.

نشست " طراحی صحنه و لباس در تئاتر ایران و نسبت آن با وضعیت جهانی" برگزار می‌شود

۵۷۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست ” طراحی صحنه و لباس در تئاتر ایران و نسبت آن با وضعیت جهانی” برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست ” طراحی صحنه و لباس در تئاتر ایران و نسبت آن با وضعیت جهانی” برگزار می‌شود"، کلیک کنید.