نشست سه جانبه آمریکا، مصر و رژیم صهیونیستی برای بحث درباره بازگشایی گذرگاه رفح

نشست سه جانبه آمریکا، مصر و رژیم صهیونیستی برای بحث درباره بازگشایی گذرگاه رفح

به گزارش آنلاین جو، یک منبع مصری به تلویزیون العربی تاکید کرد: قاهره بر عقب نشینی اسراییل از سمت فلسطینی گذرگاه رفح اصرار دارد و آن را مسوول توقف کمک ها می داند.

این منبع مصری عالی رتبه تصریح کرد: تلاش های متعدد مصر برای بازگشت به میز مذاکرات آتش بس در غزه در سایه طرح اخیر آمریکا صورت می گیرد.

به گزارش آنلاین جو، این منبع مصری ادامه داد: مصر به همه طرف ها موضع ثابت خود را تاکید کرده که مبتنی بر این است که گذرگاه رفح تا زمانی که طرف فلسطینی آن تحت کنترل اسراییل باشد، بازگشایی نخواهد شد.

این در حالی است که عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر امروز نسبت به خطرات ادامه عملیات نظامی اسراییل در رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست سه جانبه آمریکا، مصر و رژیم صهیونیستی برای بحث درباره بازگشایی گذرگاه رفح" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست سه جانبه آمریکا، مصر و رژیم صهیونیستی برای بحث درباره بازگشایی گذرگاه رفح"، کلیک کنید.